Rabu, 21 Mac 2012

saya si ketua pembangkang :D

hari niyy nak story pasal aku masuk bahas ala parlimen :D aku sebagai ketua pasukan , cabut undi dan dapat capital P yang bermaksud pembangkang -.- masa dapat tu , nyawa macam tak ada je ): sangat takut kerana aku tak sedia untuk menjadi pembangkang D: tapi dengan semangat yang bersisa baki , aku meneruskan perjuangan demi menaikkan nama sekola smksm :D dengan memegang prinsip " wat lek wat peace " , aku membawa team debate aku ke atas pentas Samtar (: kami lawan TEDA . nak kata takk takut tu , tipu lhaa. rasa darah dah tak ada kat muka D: mula-mula pm berkata-kata. pastu aku. sedang aku berkata-kata , tibe-tibe , aku tersasul ! dan ayat yang aku sebut adalah , BLUEKK -.- sumpahh ! malu D: tapii. WAT LEK WAT PEACE :D senyum je lhaa (: penggulungan plak , aku berjaya menyakitkan hati pihak lawan . agagaga ( gelak jahat ", ) tapi nak buat macam mana belum ada rezeki kami untuk menang ): maafkan aku )': tapii aku bangga kerana ada cikgu kata aku dan siti maryam berpotensi :D tapii sayang. tahun niyy tahun last kami -.- 

Tiada ulasan:

Catat Ulasan